OFFICE MANAGEMENT

Bekijk ons als een verlengstuk van uw onderneming. Uw personal assistant, marketing assistant (of hoe u het ook wil noemen) op afstand, in de ruimste zin van het woord. Uw zaak is onze zaak.

We werken het liefst op lange termijn met u samen. Zo leren we uw onderneming beter kennen en kunnen we u nog beter van dienst zijn. Maar ook korte of losse opdrachten zijn uiteraard mogelijk.

Professioneel uitziende documenten

We werken niet alleen vlot met de meest courante softwarepakketten. Bij het voorbereiden van uw documenten hebben we ook oog voor spelling en grammatica in NL, FR en EN, en passen we ook de best practices van lay-out en grafisch ontwerp toe. Uiteraard allemaal met uw huisstijl in gedachten.

Documenten

We stellen brieven, offertes, formulieren of rapporten voor u op. Soms maken we eenvoudige en herbruikbare Word-modellen (templates) om uw en/of ons werk te vereenvoudigen.

Een complexere lay-out die niet geschikt is voor Word? Geen nood! Ook met Adobe InDesign kunnen we weg.

Voorbeelden

  • Templates voor diverse standaardbrieven
  • Formulieren in Word en Adobe
  • Lay-out van rapporten

Spreadsheets

We gaan voorbij het klassieke tabelletje in Excel. Nee, geef ons maar een goed gestructureerde dynamische tabel, een heerlijke draaitabel of een mooie grafiek.

Als het echt moet, werken we ook wel eens met Google Sheets. Maar we geven toch de voorkeur aan de schoonheid en functionaliteit van Excel.

Voorbeelden

  • Excel spindiagram
  • Dynamisch kamerplan met kamertoewijzing
  • Draaitabellen voor dynamische rapporten

Presentaties

Op basis van uw huisstijl maken we mooie slideshows in PowerPoint, Keynote of Google Presentaties. Liefst volgens de regels van de kunst. Met weinig woorden. Zodat wat u zegt alle aandacht krijgt.

Of we maken een model op in uw huisstijl, zodat u het makkelijk zelf kunt.

Voorbeelden

  • Nieuwe huisstijl implementeren
  • Templates creëren
  • Subtiele animaties en stijlvolle elementen